Lluïsa Espigolé
Especialitzada en el repertori contemporani per a piano, la seva activitat està centrada en la interpretació i estrenes d’obres de nova creació com a solista, música de cambra i ensembles, així com en la col·laboració amb projectes interdisciplinaris i d’improvisació lliure. Com a solista pròpiament ha promogut i estrenat un gran nombre d’obres de compositors de la seva generació i ha col·laborat amb intèrprets, improvisadors i artistes multimèdia de l’escena experimental, actuant en els principals festivals i sales de concert arreu d’Europa.
És co-directora artística del cicle Difraccions · Xarxa de Músiques Inusuals arreu del Territori juntament amb el percussionista Miquel Vich i paral.lelament desenvolupa activitats pedagògiques en col.laboració amb diferents universitats i centres musicals focalitzades en el repertori dels ss. XX i XXI i multimèdia. És professora de piano contemporani i música de cambra al Conservatorio Superior de Música de Aragón.
Copyright foto:
Duna Vallès
Miquel Vich
Reconegut com un dels principals exponents de la renovació del món de la percussió al nostre territori, camp en el qual ha destacat per la seva versatilitat i iniciativa, la seva activitat està centrada en la interpretació de músiques de nova creació. Actualment desenvolupa les tasques de director artístic del grup FRAMES Percussion a més de ser membre del duo PARCOURS. Des de 2022 és co-director artístic del cicle Difraccions · Xarxa de Músiques Inusuals arreu del Territori juntament amb la pianista Lluïsa Espigolé.
Músic inquiet i curiós, ha estrenat un gran nombre de peces com a solista, amb ensembles o amb formacions orquestrals i col·labora regularment amb artistes del mon de les arts escèniques. Apassionat per la divulgació de les músiques experimentals, ha realitzat un gran nombre de masterclasses i workshops arreu del continent europeu.
Copyright foto:
@Ana Madrid
Alba Font
Dissenyadora gràfica i directora creativa especialitzada en projectes culturals. Actualment, treballa a la Fundació Vila Casas com a dissenyadora editorial i de gràfica expositiva. Ha treballat en projectes per a la Fundació Brossa, el CCCB, el MACBA, el Museu del Disseny, Bòlit — Centre d'Art Contemporani de Girona o l'Institut del Teatre, entre d'altres.
Està cursant el Màster en Estudis Comparatius de Literatura, Art i Pensament a la Universitat Pompeu Fabra. Participa tant en projectes del món del disseny com del món de l'art. L'any 2019 va guanyar la Beca de Creació Artística Ciutat de Vic, un premi per desenvolupar un projecte artístic lliure.
És una de les creadores de la iniciativa Casa de Musas, per donar visibilitat a perfils femenins i no binaris del món creatiu. També escriu al mitjà digital El Temps de les Arts. També és ponent adjunta a la Secció d'Arts Visuals de l'Ateneu Barcelonès.
Lorda Crusellas
Formada en Direcció de Fotografia i Producció pel CECC (Centre d’Estudis Cinematogràfics de Catalunya) i llicenciada en Comunicació per la UOC (Universitat Oberta de Catalunya).
Ha estat part de l’equip tècnic audiovisual de diversos festivals de cinema com el Festival Europeu de Curtmetratges de Reus, el REC de Tarragona o el Mountain Film Festival de Torelló .
També ha format part de l’organització del Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya. També ha estat co-organitzadora del Festival de cinema de crítica social Protesta.
Implicada sovint en projectes culturals i de transformació social, actualment forma part de l’equip de producció de la Literal Fira d’idees i llibres radicals, és cap de producció del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic i coordinadora del Projecte Perfils: Apropament al fet Migratori.
Mar Medinyà
Historiadora de l'art, divulgadora i gestora cultural, especialitzada en el sector de la música (clàssica). Com a historiadora, ha publicat el llibre "Múrries" (Viena Ed.); com a divulgadora, ha creat el podcast "L'orella furtiva", signa la "Columna piròmana" a Núvol i col·labora a la tertúlia de Catalunya Música "Músiques Empoderades"; i com a gestora cultural, ha creat les "Ressonàncies" (La Bonne), el "Follia Fest" (Konvent.0, El Pumarejo) i el cicle de cambra "La Modesta" (Mataró), entre d'altres.
És membre de la Junta de l'Acadèmia de la Música Catalana i de la plenària de l'Acció Cultura Viva.
María Llena
Llicenciada en Producció i Gestió Musical a l'Escola Superior de Música de Catalunya.
Interessada en projectes que connecten la música amb altres disciplines artístiques. Actualment forma part de l'equip de producció a l'Escola Superior de Música de Catalunya. Ha treballat amb empreses com The Project Music Company o Adela Sánchez Producciones (Astúries), a més de participar en projectes de management i booking pel seu compte.
Arts Santa Mònica (Barcelona)
Centre d’Art Tecla Sala (L'Hospitalet)
Centre d’Art Lo Pati (Amposta)
Bòlit, Centre d’Art Contemporani de Girona
ACVic Centre d’Arts Contemporànies (Vic)
Museu de la Música de Barcelona
Centre d’Art La Panera (Lleida)
INTANGIBLE. Festival d'Art_Tecnologia
Escola Superior de Música de Catalunya (ESMuC)
Escola Municipal de Música Centre de les Arts (EMMCA)
Arts Santa Mònica (Barcelona)
Centre d’Art Tecla Sala (L'Hospitalet)
Centre d’Art Lo Pati (Amposta)
Fundació Antoni Tàpies
Museu de la Música de Barcelona
Escola Municipal de Música Centre de les Arts (EMMCA)
Festival Mixtur